RelationManager

Vidste du at...

  • 220 virksomheder inden for hotel-, konference-  og restaurantbranchen bruger RelationManager.
  • Gæsternes feedback bruges til at forbedre oplevelsen, arbejde med samarbejde og kommunikation, arbejde med gæsterne.
  • Bechmark betyder at du kan måle dig med dine kollegaer.
  • Vi ved at 90% af gæsterne har tillid til de anbefalinger, de får fra nogen de kender og 70% har tillid til andre gæsters anbefalinger, selvom de ikke kender dem.
  • Du får al vores brancheviden oveni til at kunne bruge din feedback effektivt og professionelt.

 

1

Hvor mange af dine kunder anbefaler dig til andre

Ved du i hvilket omfang du giver så gode oplevelser, at dine gæster anbefaler din virksomhed til deres netværk.

NPS målinger anvendes af nogle af verdenens mest succesrige virskomheder. Sidste tal var over 51 % af virksomhedern.

Vi kan på baggrund af de sidste års erfaring med branchens arbejde med RelationManager, se hvordan man arbejder mest effektivt med gæstens feedback.

RelationManager+ kortlægger hvilke forhold der påvirker din NPS.

2

Få filtreret dine kunders feedback

mand2

RelationManager+ har erfaringsmæssigt en feedback-rate tæt på 100%. Kunderne opfatter  det tilsendte spørgeskema passende og nærværende.

Når dine kunder har svaret, filtrerer RelationManager+ negativ respons ud, så der kan reageres promte.

Du kan også se de hvad dine ambassadører fremhæver som det helt særlige ved din virksomhed.

Du får oven i købet mulighed for at få analyser der er målrettet lige din forretning, så du kan gør det endnu bedre.

Du får kendskab til de gæster som har haft en god oplevelse, men ikke ønsker at anbefale dig til andre. De fortæller dig også hvad der skal til for at deres oplevelse har været af en sådan karakter, at de er villige til at anbefale dig til andre.

Vi har også mulighed for at tilføre dig viden via vores særlig udviklede  RelationManager Mystery Shopping koncept.

3

Få analyseret dine data og benchmarket din virksomhed

mand3

Med RelationManager+ får du analyseret dine gæsters tilbagemeldinger, og benchmarket din virksomhed med resten af branchen.

Den unikke viden du indsamler, er den, der beskriver dine gæsters grad af loyalitet. Oven i det får du respons på, hvad og hvor du bør ændre for at øge din andel af loyale kunder. Det bliver tydeligt hvilke af dine kontaktpunkter, der skaber loyale kunder og ambassadører for din virksomhed.

Med Basis-Abonnement kan du få bl.a. ubegrænsede tilbagemeldinger fra dine gæste, udskrive rapoorter til dine kollegaer og meget mere.

Med Pro-Abonnement får du også hjælp til at analysere, hvad der skal til for, at du kan gøre det endnu bedre.

Med Pro- Abonnement kan du får koblet din gæste feedback sammen med din økonomiske nøgletal.

4

Fokus er:

mand4

Spørg kunderne uden at påvirke deres perspektiv.

Afdæk din organisations evne til at skabe loyale kunder.

Få at vide hvad der er vigtigt for dine kunder.

Find ud af hvad  dine kunder fortæller om din virksomhed til andre.

Sammenlign din evne til at skabe loyale kunder og ambassadører for din virksomhed i forhold til dine konkurrenter.

 

5

RelationManager spørger alle dine kunder om feedback.

mand5

Vi gør det enkelt og engagerende.

RelationManager identificerer hvad kunderne tænker. Vi har dokumenteret svarprocent over 40 %.

Du kan arbejde med feedback direkte i RelationManager døgneet rundt.

Vi er eksperter i NPS i Hospitality med særligt fokus på konference, hotel, restaurant og take-away.

Vi har værktøjerne til at udvikle kontaktpunkterne og særlig udviklede uddannelser i Guest RelationManagement Leadership.

 

 

 

 

6

Sæt overliggeren for fremtiden

mand6

Med RelationManagers+'s analyserede feedback fra dine egne kunder, kan du arbejde målrettet. Hvor gør I det godt, og hvor bør I gøre det bedre? Således, at I kan øge graden af loyale kunder, og optimere den økonomiske gevinst.

RelationManagers+'s benchmark- og analyseguide hjælper dig til, at definere overliggeren for fremtidig vækst.

Kom på vores RelationManager Kickstart kursus, som starter op igen d. 4. marts 2015. Her vil du få de bedste betingelser for målrettet arbejde med optimering af processer og derved bedre kundeoplevelser

RelationManager+

personer-bar2

  • Vidste du at loyale kunder omsætter for op til 10 gange mere end almindelige tilfredse kunder?
  • Vidste du, at virksomheder der har styr på deres loyale kunder, vokser 30% hurtigere end andre virksomheder?
  • Vidste du, at i 50-60% af alle handlinger, vurderer personalet sin egen indsats højere end kunderne gør?

Tænk hvis du vidste hvad dine kunder vil have mere af!
Og nok så vigtigt - Det der ikke betyder så meget for dem!

Når du bruger RelationManager får du vores brancheviden med i købet til at analysere din feedback.

Relationmanager+ i praksis

Når RelationManager+ er koblet på din virksomheds bookingsystem, begynder IT-delen straks at gå i dialog med dine gæster.

RelationManager+'s IT-del leveres af den internationale anerkendte svenske NPS analysevirksomhed QuickSearch AB. I praksis udsendes der efter ethvert afsluttet besøg en kort og intelligent digitalt spørgeundersøgelse. Spørgsmålene afhænger af de svar gæsten giver undervejs i undersøgelsen. Det tager ca. 30 sekunder at gennemføre undersøgelsen, og al erfaring viser, at gæsterne sætter stor pris på at blive spurgt.

NPS-figur

Ovenstående figur illustrerer det kontinuerlige loop RelationManager+ arbejder i. Det består af 4 hovedellementer:

  1. Spørgsmål til kunden efter endt ophold
  2. Tilbagemelding fra kunden
  3. Analyse af kunde-feedback
  4. Anbefalinger på baggrund af analysearbejdet

Hvordan kommer jeg i gang?

Vil du høre mere, eller i gang med det samme, så kontakt os på:

  • Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Tlf.: 70 23 48 08 


Oplagte spørgsmål og svar vedrørende RelationManager+

"Det har jeg set før?"

Ikke dette her. Dataindsamlingen bygger på Net Promoter Score (NPS) metoden, og er specifikt tilpasset hotel-, restauration- og oplevelsersbrancherne. Det gør det let at arbejde med, og giver dig en ekstrem effektiv feedback, der giver dig svar på hvorledes du kan tilpasse din virksomhed til efterspørgslen.

"Jeg orker ikke endnu et IT system"

Det behøver du heller ikke. At komme i gang med RelationManager+ kræver stort set ingenting. Benytter du dig af et digitalt bookingsystem, kan RelationManager+ let trække på dine kundedata og afvikle loyalitets-analysen. RelationManager+ kører helt automatisk i baggrunden, uden at du skal gøre noget. Når en given gæst har endt sit ophold hos dig, får gæsten en mulighed for at give dig respons. Det tager gæsten 30 sek., og spørgmålene er inteligent skræddersyet i forhold til indledende svar. 

"Jeg har ikke tid til at analysere på en masse tal"

Når RelationManager+ har indsamlet en tilpas mængde data, vil systemet automatisk begynde at give dig respons på et strategisk og operationelt plan. Du bestemmer helt selv hvor meget du involvere dig i analyse-delen af de data RelationManager+ indsamler. Det siger sig selv, at jo bedre analyse, des bedre handlevejledning opnår du.
Du får ligeledes muligheden for, at kontakte utilfredse kunder direkte idet de melder tilbage. Erfaringen viser, at jo før du reagerer på negativ respons, desto større er chancen for, at du får kristiske gæster omvendt

Du kan lade os stå for analyse-delen for dig, eller du kan blive uddannet til at gøre det selv. Det er op til dig. Uanset hvad, vil RelationManager+ være den bedste investering du har lavet i din virksomhed.

"Hvad kan RelationManager+ som andre ikke kan, og hvad får jeg ud af det?"

RelationManager+ starter der hvor de andre stopper. Du har sikkert allerede brugt systemer, hvor du måske selv har skulle definere spørgsmålene til dine gæster, eller stået alene med en masse tal du ikke synes du kunne bruge. RelationManager+ er specifikt designet til hotel-, restauration- og oplevelsersvirksomheder. Derfor stiller vi de rigtige spørgsmål til gæsterne, så du får de rigtige svar.

På den måde garanterer vi, at du kan omsætte den indsamlede viden til regulær målrettet handling, det for alvor kan gøre en forskel for dig.

Kombinationen af RelationManager+'s gennemtestede IT-platform og RelationManager+'s tunge kompetencer i relation til hotel-, restauration- og oplevelsevirksomhed, gør at du får et helt unikt setup, der kan gøre en afgørende forskel. Det kan mærkes på bundlinjen.

"Hvordan indsamler vi data fra gæsterne?"

Når en gæst har afsluttet sit besøg hos dig, vil RelationManager+ kontakte gæsten med spørgsmål til oplevelsen. Dette gøres diskret, og tager ikke mere end 30 sekunder at udfylde. RelationManager+ har en svarprocent på tæt på 100. Du skal altså ikke spekulere på, om du generer dine gæster ved at spørge dem. Vi ved at de sætter pris på at blive spurgt.

Hvordan kommer jeg i gang?

Vil du høre mere, eller i gang med det samme, så kontakt os på:

  • Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • Tlf.: 70 23 48 08